مرکز فوریت‌های رسیدگی به مطالبات صاحبان صنایع در یزد افتتاح شد

مرکز شبانه روزی فوریت‌های رسیدگی به مطالبات صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاری در یزد افتتاح و راه‌اندازی شد.

به گزارشی یزدی نیوز رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، صبح چهارشنبه در مراسم افتتاح و راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت‌های رسیدگی به مطالبات صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاری در استان یزد، اظهار داشت: در این مرکز فوریت، نمایندگان تمام دستگاه‌های مرتبط با هدف حل مشکلات تولید و طرح‌های سرمایه‎گذاری به صورت شبانه روزی و در بستر سامانه الکترونیکی از هشت صبح تا ساعت ۲۰ و از ساعت ۲۰ تا هشت صبح به صورت شیفتی فعال و مشکلات و تقاضای مدیران واحدهای صنعتی را بررسی می‌کنند.

محمدرضا علمدار یزدی افزود: یک سامانه نیز پیش راه اندازی شده و برای کارگروه تسهیل درخواست متقاضیان به صورت الکترونیکی دریافت و در کارگروه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ادامه داد: این سامانه همان سامانه بهین یاب با ساز و کار جدید است که زمینه ارائه خدمات بیشتری برای متقاضیان را فراهم می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد بیان کرد: هر کدام از دستگاه‌های حوزه گردشگری، کشاورزی و صنعت و معدن نیز وظیفه دارند در دستگاه خود یک کمیته مستقل مرتبط با حل مشکلات واحدهای تولیدی داشته و موضوع‌ها را پیگیری کنند.

علمدار یزدی عنوان کرد: این مرکز با توجه به سال جهش تولید و الزام توجه به اجرای دقیق ماده ۶۱ قانون الحاقی به قانون رفع موانع تولید، رقابت‌پذیری و ارتقای نظام مالی کشور با هدف حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی به دبیری سازمان صنعت، معدن و تجارت در محل این سازمان فعال شد.

 

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..