فرماندار خاتم:

ظرفیت مراکز درمانی خاتم تکمیل است/اوج شیوع کرونا در جنوب یزد

فرماندار شهرستان خاتم با اشاره به تکمیل بودن ظرفیت مراکز درمانی این شهرستان، توجه به مسئولیت اجتماعی و رعایت اصول بهداشتی از سوی مردم در مقابله با ویروس کرونا را خواستار شد.

جواد میربهبودی  اظهار داشت: با توجه به ضرورت اجرای مصوبات ستاد ملی و ابلاغیه صادرشده از سوی ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تا پایان هفته فعالیت تمام اصناف و گروه‌های شغلی به استثنای ۱۱ گروه شغلی برای تأمین مایحتاج ضروری مردم تعطیل است.

فرماندار شهرستان خاتم افزود: فروشگاه‌های زنجیره‌ای مایحتاج مردم، نانوایی‌ها، داروخانه‌ها، سوپر مارکت‌ها، میوه فروشی و سبزی فروشی‌ها، میادین میوه و تره بار و فروش پروتئین مثل قصابی، مرغ و ماهی فروشی، جایگاه عرضه سوخت، لبنیاتی‌ها و مراکز تأمین آمبولانس و غذاهای بیرون بر و پخش دارو و مواد غذایی در ردیف مشاغل فعال قرار دارند.

میربهبودی افزود: دور همی‌های خانوادگی و حضور در فضاهای عمومی به ویژه در موارد غیر ضروری، بدون عدم استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از مهم‌ترین عوامل ابتلای مردم شهرستان خاتم به ویروس کرونا است.

فرماندار خاتم یادآور شد: با توجه به تکمیل شدن ظرفیت مراکز درمانی شهرستان و محدودیت در ارائه خدمات درمانی، مردم ضمن رعایت اصول بهداشتی از برگزاری هر گونه دورهمی یا برنامه‌های مختلف خودداری کرده و حافظ سلامت خود و سایر همشهریان باشند.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان خاتم گفت: تلاش‌های بی وقفه و ایثارگرانه کادر درمان قابل تقدیر است و بهترین شیوه قدردانی از این عزیزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم و قطع زنجیره انتقال بیماری است.

میربهبودی تاکید کرد: تمام نهادها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان همه ظرفیت و توان خود را برای ارائه مشاوره و خدمات غیرحضوری به مردم شهرستان به کار گیرند و مراجعات غیرحضوری به حداقل رسیده و تنها در موارد بسیار ضروری انجام شود.

وی از حمایت‌های خیرین و نگاه همدلانه در شهرستان قدردانی کرد و افزود: برای کاهش مشکلات اقشار آسیب دیده از کرونا، باید همدلی و نگاه حمایت از یکدیگر برای عبور از این شرایط به ویژه کمک رسانی به مناطق محروم مورد توجه باشد و هر یک به سهم خود در این عرضه ایفای نقش کنیم.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..