ضرورت ایجاد فضای اختصاصی برای دوچرخه سواری بانوان در بافق

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق بر ضرورت ایجاد فضای اختصاصی برای دوچرخه سواری بانوان تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز، سمیه ایزدیان در دیدار با رئیس و اعضای هیات دوچرخه سواری شهرستان بافق گفت:جامعه مردان هیچ گونه دغدغه‌ای در این رابطه ندارند تلاش می‌کنیم تا بانوان هم بتوانند با امنیت و آرامش به دوچرخه سواری بپردازند.

 

وی با اشاره به ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در بین بانوان افزود:می‌توان با کمک همدیگر در دستگاه‌های اجرایی طرح‌های مختلفی را اجرا کرد.

 

ایزدیان با بیان اینکه با ایجاد زیر ساخت‌های لازم و فضا‌های اختصاصی زمینه بهره‌مندی تمام اقشار را از امکانات ورزشی و تفریحی فراهم کنیم گفت: با در نظر گرفتن مسائل شرعی و مذهبی زمینه بهره‌مندی تمام اقشار از امکانات ورزشی و تفریحی را به وجود می‌آید.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق افزود:ساخت پیست دوچرخه سواری ویژه بانوان خواسته‌ای است که به طور مداوم عنوان و پیگیری می‌شود.

در ادامه رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان بافق با اشاره به اینکه در کمتر از یکسال ۱۳ همایش دوچرخه سواری در سطح شهر برگزار شده است اظهارداشت: با ریشه کن شدن کرونا هیات با برنامه قوی‌تر فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

 

علی محمد رنجبر با اشاره به ایجاد مسیر دوچرخه سواری در محل رینگ شهر بازی گفت: این مکان با توجه به اینکه مسیر آسفالت شده و زیرسازی آن بتن است و همچنین با وجود نخل‌های اطراف، دید مستقیم وجود ندارد و می‌تواند محل مناسبی برای پیست دوچرخه سواری بانوان باشد.

 

 

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..