افت ولتاژ چندساله‌ برق در منطقه‌ای از میبد

no-thumbs

چند سالی است که افت ولتاژ برق در بخش‌هایی از محله بارجین میبد، اهالی را با مشکلات متعددی دست به گریبان کرده و تاکنون منجر به خسارت زیادی به ساکنان منطقه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار یزدی ها( یزدی نیوز) حفیظی، یکی از ساکنان کوچه صاحب‌الزمان(عج) محله بارجین در این رابطه گفت: به دنبال پیگیری‌های دو ساله ساکنان، مقرر شد تا اداره برق شهرستان نسبت به رفع این مشکل که تاکنون باعث سوختن بسیاری از لوازم برقی مورد استفاده اهالی شده است، اقدام کند.

 

این شهروند ادامه داد: در نهایت در خردادماه سال جاری قرار شد که با نصب تعدادی تیر برق، مشکل افت ولتاژ برق اهالی حل شود و برای این کار نیز قسمت‌هایی از کوچه، حفر و مقرر شد که در مدت ۱۵ روز نسبت به نصب تیرهای جدید اقدام شود ولی متاسفانه نه تنها تیر برقی نصب نشد، بلکه پس از گذشته حدود چهار ماه، مکان‌های حفر شده توسط شهرداری پر شد و مشکل همچنان پابرجاست.

 

ندافیان، زن خانه‌دار ساکن این منطقه از خبرنگار ایسنا میخواست تا صدای اهالی را به گوش مسئولان مربوطه برساند تا برای حل این مشکل چند ساله، تدبیری بیندیشند.

 

حمیدرضا عدل ثانی، رییس اداره برق شهرستان میبد ضمن تایید مشکل چندین ساله اهالی کوچه صاحب الزمان(عج) بارجین، اظهار کرد: در دی سال گذشته این مشکل مطرح شد. پس از بررسی‌های لازم و تشکیل پرونده و برآورد هزینه و سایر مسائل مربوط، شرکت پیمانکاری در قراردادی متعهد شد تا این مشکل را در مدت دو ماه رفع کند و طرح را به پایان برساند.

 

وی بیان کرد: متاسفانه به خاطر ضعف‌ پیمانکار، مشکل پس از گذشت چندین ماه هنوز رفع نشده و اداره برق موارد را به شرکت مذکور اخطار داده و خواستار ارائه توضیحات در مورد تاخیر در اجرای این عملیات شده است.

 

عدل ثانی به اهالی و ساکنان کوچه صاحب‌الزمان بارجین در خصوص رفع مشکل تا یک ماه آینده قول مساعد داد.

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..