دومین جلسه شورای فرهنگی جمعیت هلال احمر استان یزد برگزار شد

no-thumbs

دومین جلسه شورای فرهنگی جمعیت هلال احمر استان یزد با حضورمدیرعامل، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه و اعضای شورای فرهنگی پیرامون مسائل و موضوعات حوزه فرهنگی و اجرای برنامه های متفاوت ویژه ایام محرم برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ در این جلسه اعضای شورای فرهنگی دیدگاه های خود را در مورد راهبردهای فرهنگی و اجرای فعالیت های ایام محرم بیان کردند.

حجت الاسلام و المسلمین شعشعی در این جلسه با تاکید بر پیشبرد اهداف عالی جمعیت هلال احمر بر اساس مبانی دینی تصریح کرد: تقویت بنیه اعتقادی و فرهنگی با رویکرد قرآنی از اولویتهای جمعیت هلال احمر بر اساس آموزه های دین مبین اسلام است و قرار داریم در این ایام محرم با اجرای برنامه های متفاوت به این امر مهم دست یابیم .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان یزد در خصوص اهمیت تشکیل شورای فرهنگی گفت: این شورا با هدف استفاده از نظرات و تجربیات معاونین و کارشناسان مربوطه در عرصه فعالیت های فرهنگی، در جمعیت هلال احمر تشکیل شد و می تواند رویکرد مثبت خود را با همفکری و تولید محتوای کارشناسی در حوزه های مختلف جمعیت هلال احمر در استان تهیه و تدوین نماید.

حجت الاسلام و المسلمین شعشعی با تایید دیدگاه مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در خصوص جایگاه ویژه، گسترده و منحصر به فرد فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در شکل دهی و هدایت افکار عمومی، افزود: به همین منظور، دفتر نمایندگی ولی فقیه کانال فرهنگی ویژه کارکنان و داوطلبان را در فضای مجازی ایتا به آدرس http://eitaa.com/daftar_3707 با محتوای تربیتی و آموزشی  و اطلاع رسانی فعالیتهای فرهنگی جمعیت هلال احمر راه اندازی نموده است .

ویژه برنامه سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا بصورت مجازی ، اهدا نذورات ، طرح هر خانه یک روضه ، تولید محتوا مجازی ویژه محرم و پخش در فضای مجازی و … از مصوبات این جلسه در آستانه ایام محرم بود

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..