مدیر کل کانون پرورش فکری یزد خبر داد؛

برگزاری کلاس‌های تابستانی کانون یزد به صورت مجازی از مردادماه

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد از آغاز کلاس‌ها و دوره‌های تابستانی کانون از مردادماه به صورت مجازی در ۳۷ رشته خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«سیدحسین پیغمبری»  در رابطه با اقدامات و برنامه‌های این کانون در روزهای کرونایی، اظهار کرد: خوشبختانه از همان روزهای ابتدایی شیوع کرونا طراحی سایتی به نشانی «omid.kpf.ir» در دستور کار کانون پرورش فکری استان قرار گرفت و محتواهای آموزشی کوتاهی در موضوعات مختلفی مانند تهیه کاردستی با مواد دورریختنی‌ و فعالیت‌های علمی در بستر فضای مجازی، با طول مدت ۹۰ تا ۱۸۰ ثانیه برای این سایت تهیه شد.

 
وی افزود: البته پس از موفقیت کانون پرورش فکری یزد در این طرح و گسترده‌تر شدن این اقدامات، مدیریت اجرای این طرح به صورت کشوری به کانون پرورش فکری کشور محول شد که خوشبختانه با استقبال قابل توجه مخاطبان نیز همراه شد.
 
پیغمبری با بیان این که کرونا منجر به گسترش فعالیت‌های مجازی کانون پروش فکری شد، تصریح کرد: کانون تمام فعالیت‌های حضوری خود را در ایام قرنطینه به صورت کاملاً مجازی دنبال کرد و با توجه به تداوم وضعیت کرونا، برگزاری دوره‌های تابستانه کانون نیز به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
 
وی در مورد نحوه برگزاری کلاس‌های تابستانه و ثبت نام در این کلاس‌ها نیز گفت: به دنبال تصمیم‌ کانون پرروش فکری و با توجه به شرایط کرونایی کشور، مقرر شد تا تمام برنامه‌های کانون در استان‌های قرمز و نارنجی با تبعیت از دستورات ستاد استانی کرونا انجام شود لذا تمام کلاس‌های حضوری کانون در یزد تعطیل و به صورت مجازی برپا خواهد شد.
 
پیغمبری از آغاز کلاس‌های تابستانی کانون پرورش فکری از پنجم مردادماه خبر داد و گفت: ۳۷ رشته برای آموزش‌های مجازی فصل تابستان کانون یزد انتخاب و معرفی شده است و امیدواریم با توجه به ارتقای خدمات و کاهش شهریه‌ها به بیش از نصف و نبود محدودیت ثبت‌نام، شاهد افزایش استقبال از این دوره‌های آموزشی باشیم.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..