مراکز عمومی و خصوصی ابرکوه زیر ذره‌بین تیم بازرسی ستاد کرونا

فرماندار ابرکوه گفت: کلیه مراکز عمومی و خصوصی، فروشگاه‌ها و مراکز ارائه خدمات توسط بازرسان تیم ستاد مقابله و پیشگیری با کرونا از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی رصد می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز«محمد کاظمی‌نسب» که به همراه اعضای تیم بازرسی ستاد کرونا به صورت سرزده از چند مرکز عمومی، خصوصی و دستگاه دولتی بازدید و نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را بر طبق شاخصه‌های اعلام شده مورد ارزیابی قرار داد، اظهار کرد: خوشبختانه نسبت به ماه‌های گذشته شرایط رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی دستگاه‌های دولتی، بخش خصوصی و دستگاه‌های عمومی بهتر شده و در این زمینه پیشرفت احساس می‌شود.

 
وی با بیان این که استفاده از ماسک و رعایت بهداشت از ارباب‌رجوع و مشتری‌ها ملموس است، خاطرنشان کرد: چند مورد نقض نکات بهداشتی نیز مشاهده شد که به مدیران این مجموعه‌ها تذکر داده و مقرر شد که بلافاصله جهت رفع نواقص اقدام و گزارش آن را به فرمانداری ارسال شود.
 
فرماندار ابرکوه در پایان تأکید کرد: در شرایط کنونی تمام فروشگاه‌های بزرگ، اصناف، ادارات دولتی و مراکز ارائه خدمات بخش خصوصی از سوی تیم بازرسی ستاد مقابله با کرونا، رصد می‌شوند و نظارت جدی بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی وجود دارد تا بتوانیم با همکاری مردم آسیب‌های این بیماری را به حداقل برسانیم.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..