مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد خبر داد:

اجرای طرح بخشش کریمانه ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از اجرای طرح بخشش کریمانه ویژه دهه کرامت از تاریخ سوم تا ۱۳ تیر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزاسلام افشون اظهار داشت: از سوم تا سیزدهم تیرماه سال جاری به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت، طرح بخشش کریمانه ویژه آزادی مددجویان جرایم غیر عمد در استان یزد اجرا خواهد شد.

 
وی عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح تلاش برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و آموزش و فرهنگ سازی به منظور پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها و کمک برای آزادی این مددجویان و بازگشت آنها به آغوش خانواده است.
 
افشون افزود: خوشبختانه در سال گذشته طرح‌های متعددی همچون، همای رحمت، فجر نور، نفس در قفس، عیدانه، ابرار، رهایش و ….. توسط ستاد دیه استان یزد اجرا شد که این ستاد موفق شد در پی اجرای آنها، ۲۶۰ مددجو جرایم غیر عمد مالی از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگرداند.
 
مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد همچنین از تبلیغات به صورت، پیامکی، نصب بنر و پلاکارد در نقاط مختلف شهر، مصاحبه‌های متعدد با رادیو و تلویزیون خبرداد و گفت: امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم با استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران استان، مددجویان جرایم غیر عمد را تا روز میلاد امام هشتم، امام رضا (ع) از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگردانیم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..