راه‌اندازی رسمی بزرگترین خیریه کشور با رویکرد کارآفرینی در یزد

مسئول هماهنگی پویش قهرمانان جبهه سلامت یزد و یکی از فعالان و کارآفرینان اقتصادی استان یزد از راه‌اندازی رسمی پویش قهرمانان جبهه سلامت به عنوان بزرگترین خیریه کشور با رویکرد کارآفرینی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«اصغر نبیل» از تشکیل بزرگترین مرکز خیریه کشور با رویکرد کارآفرینی در یزد خبر داد و گفت: پویش کارآفرینان جبهه سلامت با حضور استاندار و معاونان استانداری و همچنین جمعی از کارافرینان و فعالان اقتصادی استان یزد به طور رسمی آغاز به کار کرد.

 
وی از انتخابات هیات امنای این موسسه خیریه در تیر ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: مقرر شده تا این موسسه خیریه در زمینه کمک معیشت مردم در زمان کرونا و کمک به رفع مشکلات مردم به خصوص اقشار آسیب دیده از کرونا نقش داشته باشند.
 
نبیل با اشاره به عضویت ۳۵۰ نفر از فعالان اقتصادی و گردشگری استان در این پویش، تصریح کرد: این پویش متناسب با جهانی شدن شهر، فعالیت خود را به صورت ملی و حتی در بعد جهانی آغاز کرده که با استقبال قابل توجه مسئولان نیز روبرو شده و امیدواریم هم پا و در کنار دولت فعالیت داشته باشد.
 
این فعال اقتصادی در پایان اتاق بازرگانی و کانون کارآفرینی را پشتوانه‌های این پویش خواند و اعلام کرد: فعالان اقتصادی این پویش که فعالیت خود را دائمی حفظ خواهد کرد، علاوه بر حضور در مبارزه با کرونا و مشارکت در امور مربوط به این بحران، به منظور رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی و حتی فرهنگی با رویکرد کارآفرینی نیز ورود خواهند داشت.
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..