آغاز ثبت نام چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

ثبت نام چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم از شنبه ۶ اردیبهشت ماه، همزمان با سراسر کشور در استان یزد آغاز می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد گفت: ثبت نام چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم از شنبه ۶ اردیبهشت ماه، همزمان با سراسر کشور در استان یزد آغاز می‌شود.

حجت الاسلام محمود میرجلیلی اظهار داشت: ثبت نام چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از شنبه ۶ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و علاقمندان تا ۱۶ خردادماه فرصت دارند برای ثبت نام خود به سایت رسمی مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران به نشانی www.my.oghaf. مراجعه کنند.
وی افزود: این دوره از مسابقات در سطوح شهرستانی، استانی، ملی و بین المللی و در دو بخش خواهران و برادران در رشته های حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق برگزار می‌شود.
میرجلیلی ادامه داد: برادران می‌توانند به صورت ویژه در رشته‌های اذان، هم‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم نیز با یکدیگر به رقابت بپردازند .
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد ادامه داد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات از ۲۴ تا ۲۷ تیرماه و مرحله استانی آن از ۱۹ تا ۲۴ مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.
وی تأکید کرد: این دوره از مسابقات قرآن کریم با هدف ارتقای کیفی و مدیریت منابع مالی در مرحله شهرستانی در سال ۱۳۹۹ در سه منطقه برگزار می‌شود که منطقه اول آن یزد، منطقه دوم آن میبد، اردکان، اشکذر، زارچ و منطقه سوم آن بافق، بهاباد، تفت، مهریز، خاتم و ابرکوه است.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..