حمایت جهاددانشگاهی یزد از ایده‌های فناورانه در مواجهه با بیماری کرونا

مرکز رشد جهاد دانشگاهی استان یزد نسبت به حمایت، سرمایه گذاری و مشارکت بر روی ایده‌ها، محصولات و کسب و کارها با محوریت کرونا اعلام آمادگی کرد.

به گزارش یزدی نیوز«محمد زارع» معاون فناوری مرکز رشد گیاهان دارویی جهاددانشگاهی یزد گفت: این مرکز در راستای رفع نیازهای کشور در مواجهه با بیماری کرونا، آماده حمایت، سرمایه گذاری و مشارکت بر روی ایده‌ها، محصولات و کسب و کارها با محوریت کروناست.

 
وی با بیان این که این اقدام در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید» است، اظهار کرد: این مرکز از ایده‌های فناورانه در زمینه‌های راه‌اندازی سامانه‌های هوشمند مقابله با کرونا، تولید محصولات و تجهیزات از جمله تولید ماسک و لباس‌های ضد ویروس و مواد ضدعفونی کننده و تولید ابزار و دستگاه های پیشرفته مانند فناوری‌های ضدعفونی کننده، ساخت و تولید تونل‌ها و باجه‌های ضدعفونی‌کننده همچنین تولیدات در زمینه گیاهان دارویی به صورت ویژه حمایت می‌کند.
 
زارع  افزود: افراد یا مجموعه‌هایی که در زمینه‌های فوق فعالیت می‌کنند، به ویژه جوانان با انگیزه و خلاق می‌توانند از طریق سایت سازمان جهاددانشگاهی استان یزد به آدرسhttp://jdyazd.ac.ir اقدام کنند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..