مدیر کل میراث فرهنگی یزد اعلام کرد:

حمایت بخش خصوصی از فعالان گردشگری آسیب دیده

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: بخش خصوصی استان یزد با اعطای تسهیلات کم بهره از فعالان گردشگری آسیب دیده حمایت می‌کند.

به گزارش یزدی نیوزسید مصطفی فاطمی با اشاره به اینکه در بحران کرونا فعالان زیادی در حوزه صنایع دستی و گردشگری آسیب دیده اند، گفت: بخش خصوصی یزد در حمایت از این قشر پیش قدم شده و با اعطای کمک‌های بلاعوض و وام کم بهره از آنها حمایت می‌کند.

 
او با قدردانی از بخش خصوصی در حمایت از فعالان آسیب دیده صنعت گردشگری و صنایع دستی، افزود: همه این تسهیلات از سوی بخش خصوصی بدون اتکاء به دولت پرداخت می‌شود.
 
فاطمی اظهار داشت: بخش خصوصی گردشگری و جامعه هتلداران همراه با خانه فرهنگ صدوقی با طراحی یک مدل اقتصادی، زمینه اعطای وام کم بهره را برنامه ریزی کرده اند که توسط همین افراد، وام گیرنده‌ها، پالایش و وام از منابع شخصی افراد و تشکل‌ها، اعطا خواهد شد.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد افزود: امیدواریم با همراهی و همکاری بزرگان گردشگری و خیرین ضمن حفظ نیروی انسانی بخش آُسیب دیده صنعت گردشگری و صنایع دستی نیز ترمیم شود و شاهد روزهای خوش این بخش‌ها در استان باشیم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..