با هدف کمک به مشاغل آسیب دیده در بحران کرونا؛

ستاد همیاری اجتماعی شهرستان تفت راه اندازی شد

فرماندار شهرستان تفت از آغاز به کار ستاد همیاری اجتماعی این شهرستان خبر داد و گفت: مشاغل آسیب دیده در بحران کرونا و شناسایی این افراد به منظور کمک‌های خیری به آن‌ها باید در دستور کار ستاد همیاری اجتماعی تفت قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوز«علیرضا نوکار» در جلسه هم اندیشی با حضور نماینده‌های موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان تفت برگزار شد، اظهار کرد: با توجه در پیش بودن ماه مبارک رمضان و بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه در کشور برای نیازمندان و افراد آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا ستاد همیاری اجتماعی در شهرستان تفت تشکیل شد.

 
وی افزود: نیاز است با همکاری دستگاه‌های مربوطه و موسسات خیریه و سازمان‌های مردم نهاد و سایر گروه‌های خیری در سطح شهرستان نیازمندان واقعی شناسایی شود.
 
نوکار با اشاره به ضرورت شناسایی نیازمندان واقعی، تصریح کرد: مشاغل افرادی در راستای شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده است و شناسایی این افراد و کمک‌های خیری آن‌ها نیز باید در دستور کار ستاد همیاری اجتماعی تفت قرار گیرد.
 
این مسئول با تاکید بر ضرورت استفاده از پتانسیل خیری شهرستان برای کمک به نیازمندان واقعی، گفت: در این زمینه نیز همکاری گروه‌های خیری، موسسات خیریه و سازمان‌های مردم نهاد نیاز است.
 
 به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت، نوکار در پایان نیز خاطرنشان کرد: در این طرح بزرگ خیری اولویت تمام سعی همه دستگاه‌ها و موسسات خیریه حفظ کرامت انسانی افراد خواهد بود.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..