منطقه محوری یکی از الزامات سرمایه گذاری شهرداری یزد است

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد گفت: منطقه محوری یکی از الزامات سرمایه‌گذاری شهری شهرداری یزد در سال ۹۹ است.

به گزارش یزدی نیوز«محمد شیبانی» با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف شهرداری یزد، اظهار کرد: در سال ۹۹ منطقه محوری در موضوع سرمایه‌گذاری شهری یکی از اولویت‌های مدیریت شهری بوده و تلاش خواهد شد در این مسیر به توسعه متوازن شهر توجه جدی شود.

 
وی افزود: در این خصوص لازم است شهرداران مناطق ظرفیت‌های منطقه خود را شناسایی و در اختیار سازمان سرمایه گذاری قرار دهند تا با استفاده از پتانسیل سرمایه‌گذاران شهری به طرح‌های منطقی و موفق تبدیل شود.
 
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد ظرفیت این مناطق را بالقوه دانست و گفت: مناطق یک و سه شهری یزد به واسطه توسعه یافتگی بیشتر و همچنین استقرار دانشگاه‌های اصلی استان و ساختمان‌های تجاری و اداری متعدد دارای استعداد سرمایه‌گذاری بالایی هستند که ضرورت دارد با همکاری همه جانبه سازمان سرمایه‌گذاری و شهرداری مناطق این فرصت‌ها به بالفعل تبدیل شوند.
 
 به نقل از شهرداری یزد، شیبانی در پایان تهیه بانک اطلاعاتی فرصت‌های سرمایه گذاری در شهر یزد را از جمله اقدامات در دستور کارد دانست و خاطرنشان کرد: فهرست تدوین شده فرصت‌ها با شهرداران جدید مناطق به اشتراک گذاشته خواهد شد تا نظرات آنان نیز دریافت شود و در صورت نیاز تکمیل یا بهینه سازی شده و پیشنهادات جدید نیز اضافه شود.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..