تخصیص اعتبار یک میلیارد ریالی برای مبارزه با کرونا در میبد

رئیس شورای اسلامی شهر میبد: اعتبار یک میلیارد ریالی برای تجهیز بیمارستان امام صادق (ع) میبد با هدف مبارزه با کرونا اختصاص یافت.

به گزارش یزدی نیوز فلاح با اشاره به کمبود تجهیزات پزشکی تنها بیمارستان شهرستان میبد، گفت: این اعتبار با هدف تجهیز بیمارستان امام صادق(ع) صورت می گیرد چرا که تجهیزات این بیمارستان با کمبود مواجه است

وی افزود: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در میبد و تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستان این شهرستان، ۲ نقاهتگاه به منظور مراقبت از بیماران کرونایی راه اندازی شد.
رئیس شورای اسلامی شهر میبد گفت : بیش از ۵۰ هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده نیز به همت شهرداری میبد تهیه شد و در اختیار عموم مردم قرار گرفت.
فلاح تأکید کرد: به منظور کاهش مراجعات حضوری شهروندان به شهرداری سامانه تلفنی ۱۳۷ این مجموعه فعال و با مصوبه شورای اسلامی شهر میبد مهلت پرداخت عوارض شهرداری تا پایان اردیبهشت سال جاری تمدید شد.
وی به کاهش چشمگیر آمار مبتلایان به کرونا در میبد اشاره کرد و گفت : در چند روز اخیر تعداد مراجعه مبتلایان به کرونا در شهرستان میبد به صفر رسیده است و در حال حاضر تنها ۲۸ فرد مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان میبد بستری هستند.
منبع: خبرگزاری صداوسیما
 

بخش نظردهی بسته شده است..