فرماندار مهریز:

حمایت از تولیدات داخلی مهمترین عامل تحقق جهش تولید است

فرماندار شهرستان مهریز گفت: حمایت و استفاده از تولیدات داخلی و کار و سرمایه ایرانی مهمترین عامل در تحقق رهنمود رهبر معظم انقلاب در نامگذاری امسال است.

به گزارش یزدی نیوز«رضا زارع زاده» در بازدید از سه شرکت تولیدی در این شهرستان گفت: حمایت و استفاده از تولیدات داخلی و کار و سرمایه ایرانی مهمترین عامل در تحقق رهنمود رهبر معظم انقلاب در نامگذاری امسال است.

 
او با اشاره به این که یکی از مهمترین دغدغه‌های شهرستان مهریز اشتغال است، افزود: تامین اشتغال پایدار برای جوانان این مرز و بوم برای دستیابی و رسیدن به توسعه، پیشرفت و ترقی کشور باید یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های برنامه‌ریزان باشد.
 
 فرماندار ادامه داد: خوداتکایی و تکیه بر دانش بومی یکی از عوامل مهم در اجرای فرمایش‌های رهبری در خصوص نامگذاری سال جدید با عنوان جهش تولید است.
 
وی گفت: ارتباط کارفرما، صنعتگران و مسئولان باید به گونه‌ای باشد که حس اعتماد و ایجاد انگیزه بیشتر در صنعت تولید را افزایش دهد.
 
 به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز، زارع‌زاده از سه واحد تولیدی کارخانه شاهین خودرو که سالانه ظرفیت تولید چهار هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو را دارد و شرکت صنایع غذایی بن مهک تولیدکننده مشتقات شیرین بیان و شامل عصاره، بلوک، گرانول و شربت و شرکت پالش مهریز سازنده آهن، فولاد، شمش، تولید کننده انواع مدل‌ها و قطعات صنعتی از دو تا ۴۰ تن با ظرفیت ۲۰ هزار تن در سال است بازدید کرد.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..