نماینده منتخب مردم یزد و اشکذر:

تبعات ناشی از شیوع کرونا نیازمند مدیریت برنامه ریزی شده است

نماینده منتخب مردم یزد و اشکذر با اشاره به تبعات متعدد ناشی از شیوع کرونا گفت: این تبعات باید با یک مدیریت برنامه ریزی شده، مدیریت شود.

به گزارش یزدی نیوز محمدصالح جوکار، در مراسم دریافت اعتبارنامه خود از فرماندار یزد اظهار داشت: با توجه به شرایطی که به دلیل تعطیلی‌ها به ویژه برای اصناف و تولید کنندگان به وجود آمده بسیار باید قدردان این مردم بود چرا که رعایت دستورات بهداشتی و عوامل اجرایی ستاد پیشگیری کرونا به طور عمده به دلیل ترس بیماری نبود بلکه همراهی مردم با انقلاب و نظام مثال زدنی است.

 
وی افزود: اکنون که از پل و مسیر انتخابات عبور کردیم امیداریم بتوانم تا پایان، این مسیر درست را ادامه دهیم و مشکلات ایجاد شده را رفع کنیم و به طور قطع کرونا تبعات دیگری را برای ما خواهد داشت و مشاغل زیادی هم در سختی قرار گرفتند که باید با همراهی هم آن را مدیریت کنیم.
 
جوکار با اشاره به اینکه خیران، نیروهای بسیج، هیئت‌ها و اقشار مختلف مردم پای کار آمدند و بخشی از این معضلات را مدیریت می‌کنند، گفت: مردم خوب استان نیز قابل تشکر و قدردانی هستند و خود به یاری مستمندان و اقشار کمتر برخوردار آمدند.
 
منتخب مردم یزد و اشکذر در مجلس اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با تعاملی که با فرمانداری و مدیران دو شهرستان داریم با استفاده از توانمندی و ظرفیت‌های بسیار خوبی که وجود دارد، فضایی امیدبخش و پرتلاش ایجاد کنیم و گامی هرچند کوچک در راستای رفع مشکلات شهرستان و استان برداریم.
 
وی بیان کرد: از همه افرادی که پای کار بودند تشکر می‌کنم و با توجه به اینکه به دلیل ویروس کرونا نتوانستیم در مراسمی به صورت حضوری از همه عوامل تشکر کنیم، از همه افرادی که در مسیر انتخابات همکاری کردند، قدردانی می‌کنیم.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..