مسئول دبیرخانه بین المللی «یزد حسینیه ایران» خبر داد:

کمک ۷ میلیارد تومانی تشکل‌های دینی یزد برای عبور از بحران کرونا

مسئول دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران از کمک ۷ میلیارد تومانی بانیان روضه، موکب‌های اربعین و هیئت‌های عزاداری در شرایط بحران کرونا به افراد در معرض آسیب خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسیدحسن حسینی با اشاره به ارزش کار تشکل‌های دینی و احساس مسئولیت آنها در بحران‌های مختلف اظهار داشت: این تشکل‌ها از زمان شیوع بیماری کرونا وارد میدان شدند و کمک‌های آنها در قالب‌های مختلف تاکنون ادامه داشته است.

 
وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود این کمک‌ها تا زمان عبور از بحران بیماری، افزایش دو برابری داشته باشد، افزود: این کمک‌ها با همکاری سپاه و بسیج و در قالب تجهیز مراکز درمانی و تأمین کمبودهای وسایل پزشکی و توزیع بیش از ۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهر یزد انجام شده است.
 
حسینی با اشاره به اینکه آمار ارائه شده تنها مربوط به شهر یزد است و به طور قطع در مجموعه استان، میزان کمک‌ها بیشتر بوده است، عنوان کرد: این کمک‌ها از سوی بیت شهید صدوقی، موکب الرضا (ع) یزد و هیئت رزمندگان، هیئت‌های عزاداری و بانیان روضه صورت گرفته است.
 
مسئول دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران ادامه داد: بانیان روضه و هیئت‌های عزاداری در سال گذشته نیز در همه بحران‌ها از جمله سیل و زلزله فعال بودند که این مشارکت نشان از شور و شعور حسینی مردم این دیار دارد.
 
وی یادآور شد: بیشتر هیئت‌های عزاداری و بانیان روضه در طول سال برای کمک به خانواده‌های کم بضاعت به طرق مختلف اقدام می‌کنند که این کمک‌ها در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار مؤثر واقع شده است.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..