استاندار یزد در جلسه مشترک با بخشی از خیرین و مسئولین تشکل های خیری استان عنوان کرد:

ورود اثر گذار خیرین استان برای حمایت از دانشگاه علوم پزشکی و اقشار آسیب پذیر

استاندار یزد با اشاره به اینکه تشکل های خیری طی هفته های اخیر اقدامات قابل توجهی برای تامین و رفع نیازهای دانشگاه علوم پزشکی یزد در بخش تجهیزات و درمان داشته اند، افزود: در روزهای اول ورود کرونا به استان شاهد ورود تاثیر گذار تشکل های مردمی برای حمایت از بخش درمان و تامین نیازهای اقشار آسیب پذیر جامع...

به گزارش یزدی نیوز«محمد علی طالبی» در نشست مشترک با بخشی از خیرین و مسئولین تشکل های خیری استان که به منظور هم اندیشی برای استفاده بیشتر از ظرفیت های خیرین، انجام هماهنگی های بیشتر برای مقابله هدفمند با آثار و تبعات بیماری کرونا و ساماندهی بهتر مشارکت های مردمی در سالن کوثر استانداری برگزار شد، عنوان کرد:  به دنبال استفاده از تمام ظرفیت های مردمی استان همچون تشکل های خیری، هیات های مذهبی، معتمدین محلی، صنعتگران، تولید کنندگان، فعالین عرصه گردشگری و دیگر ظرفیت های خیری برای مقابله با بیماری کرونا هستیم.

وی با اشاره به اقدامات دولت برای مدیریت کمک های خیری عنوان کرد: کارگروه مشارکت های مردمی به عنوان یکی از کارگروه های ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا و به منظور  بهره گیری از توان و ظرفیت های مردم برای مبارزه با این بیماری در روزهای ابتدایی ورود کرونا به کشور، تشکیل شد و به جمع آوری کمک های مردمی و توزیع آن در بخش های مورد نیاز، پرداخت.
دکتر طالبی با بیان اینکه تنوع فعالیت های خیرین استان موجب شد بخش های مختلفی از نیازها، طی بحران کرونا پوشش داده شود، خاطرنشان کرد: در روزهای اول ورود کرونا به استان شاهد ورود تاثیر گذار تشکل های مردمی  برای حمایت از بخش درمان و تامین نیازهای اقشار آسیب پذیر جامعه بودیم.
وی با اشاره به اقدامات تشکل های خیری برای رفع نیازهای دانشگاه علوم پزشکی یزد، تصریح کرد: تشکل های خیری طی هفته های اخیر اقدامات قابل توجهی برای تامین و رفع نیازهای دانشگاه علوم پزشکی یزد در بخش تجهیزات و درمان داشته اند و دوشادوش دولت از این دانشگاه حمایت کرده اند.
استاندار با بیان اینکه حمایت از صنوف متضرر از از دیگر برنامه هایی است که توسط خیرین دنبال خواهد شد، عنوان کرد: همچنین با توجه به آسیب پذیری بخشی از اقشار مردم در استان، جهت گیری جدید حمایت های خیری، برای تامین نیازهای معیشتی این بخش از جامعه می باشد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..