مدیر آستان مقدس امامزاده سیدنصرالله یزد خبر داد:

ایجاد پویش برگزاری جشن خانگی به مناسبت میلاد امام زمان(عج) در یزد

مدیر آستان مقدس امامزاده سیدنصرالله یزد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت در برگزاری جشن نیمه شعبان، پویش برگزاری جشن خانگی به مناسبت میلاد امام زمان (عج) راه‌اندازی شد.

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام سید ناصر حیدری  اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا و ایجاد محدودیت در برگزاری تجمعات دینی، پویش برگزاری جشن خانگی به مناسبت میلاد امام زمان (عج)، در امامزاده سید نصرالله یزد راه اندازی شد.

 
وی با بیان اینکه برای محورهای مختلف برگزاری این پویش امتیازگذاری شده است، افزود: تزئین داخل منزل (۳۰ امتیاز)، فضاسازی بیرون منزل (۲۰ امتیاز)، تهیه کیک خانگی با طرح القاب حضرت مهدی (عج) (۱۵ امتیاز) و قرائت دعای الهی عظم البلاء به صورت خانوادگی (۱۵ امتیاز) از محورهای برگزاری پویش جشن خانگی میلاد امام زمان (عج) است.
 
حیدری با بیان اینکه کودکان و نوجوانان نیز می‌توانند در این پویش مشارکت کنند، اظهار داشت: برای دو محور شعرخوانی و نقاشی فرزندان با موضوع امام زمان (عج) نیز به صورت جداگانه ۱۰ امتیاز در نظر گرفته شده است.
 
مدیر آستان مقدس امامزاده سید نصرالله یزد اضافه کرد: به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان که بیشترین امتیاز را در اجرای محورهای این پویش کسب کنند، کارت هدیه یک میلیون ریالی اهدا می‌شود.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..