به همت بسیج سازندگی سپاه ابرکوه؛

سامانه‌ مدیریت ارسال کمک‌های مردمی به آسیب دیدگان کرونا راه اندازی می‌شود

بسیج سازندگی سپاه ابرکوه ضمن شناسایی افراد نیازمند اعم از کسبه و کارگرانی که درآمد روزانه آن‌ها تحت تأثیر کورنا قرار گرفته، سامانه‌ای را جهت مدیریت کمک‌های مردمی راه اندازی می‌کند.

به گزارش یزدی نیوزبسیج سازندگی سپاه ابرکوه جلسه‌ای فوق‌العاده به‌منظور رسیدگی به وضعیت معیشتی افرادی که شغل و زندگی آنان تحت تأثیر شیوع کرونا قرار گرفته و برای تأمین مایحتاج زندگی با مشکل مواجه شده‌اند، برگزار کرد.

 
در این جلسه مقرر شد به همت فعالین هر محله و همچنین اتاق اصناف شهرستان، نیازمندان، کارگران و کسبه‌ای که درآمد و معیشت آنان به شدت تحت تأثیر کرونا قرار گرفته و از سوی هیچ نهادی نیز حمایت نمی‌شوند، شناسایی شده و پس از ثبت در یک سامانه جامع، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین به صورت کاملاً دقیق و منسجم، به آنان تعلق گیرد.
 
مهدی ابرقویی فرمانده سپاه ابرکوه در حاشیه این نشست، اظهار کرد: یکی از آموزه‌های دینی که در میان ملت ایران وجود دارد این است که وقتی کشور دچار حادثه یا بلایای طبیعی می‌شود، تک‌تک اعضای جامعه سلایق و اختلافات را کنار گذشته و همگی همچون ید واحد به‌منظور نجات کشور و هم‌وطنان خود، تلاش می‌کنند.
 
«محمد حاتمی» مسئول تشکل‌های مردمی، تدارکات و پشتیبانی ستاد جهادگران سلامت ابرکوه نیز در ادامه بیان کرد: تاکنون قریب به ۱۸۰۰ خانوار از جمله کارگران واحدهای تولیدی تعطیل شده، کارگران روزمزد، کسبه کم‌درآمد و سایر نیازمندان که شغل و معیشت آنان به شدت تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است، در شهرستان شناسایی شده‌اند.  
 
وی تصریح کرد: در همین راستا سامانه‌ای بر اساس کد ملی طراحی شده که می‌توان پس از جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی، بدون هیچ‌گونه موازی کاری از افراد نامبرده در حد توان و بر اساس عدالت، حمایت کرد.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..