به منظور مقابله با کرونا؛

کمک‌های جامعه ورزش یزد به بیمارستان شهید صدوقی تحویل داده شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از تحویل کمک های جامعه ورزش یزد به بیمارستان شهید صدوقی برای کمک به بیماران کرونایی و کادر درمان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمسعود شریعتی  اظهار داشت: در روزهای ابتدایی سال با هدف کمک به کادر پزشکی و درمانی استان همچنین خانواده‌های درگیر با بیماری کرونا جامعه ورزش استان یزد با راه اندازی پویشی در فضای مجازی اقدام به جذب کمک‌های مالی و غیرنقدی کرد که اولین محموله این کمک‌ها از طریق نمایندگان اهالی ورزش به کادر درمانی و پزشکی بیمارستان شهید صدوقی یزد تحویل داده شد.

 
وی عنوان کرد: این محموله هدایای پزشکی به ارزش نقدی ۴۲۴ میلیون ریال بوده که با هماهنگی کامل و بنابر اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و کارشناسان این امر در امور درمان تهیه و در اختیار سرداران خط مقدم مبارزه با کرونا قرار گرفت.
 
شریعتی بیان کرد: در بسته ارسالی ۸۰ عدد ماسک مورد نیاز در ICU در مجموع به مبلغ ۳۲۰ میلیون ریال و ۱۶۰ عدد فیلتر اضافی مورد نیاز کادر درمان به ملبغ ١٠۴ میلیون ریال خریداری و در اختیار این عزیزان قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: مبلغ جمع آوری شده از سوی جامعه ورزش استان کمتر از میزان هدایای پزشکی امروز بوده اما با کمک مؤسسه خیریه‌ای که در این امر خداپسندانه سهیم شد، این امر خیر صورت گرفت.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد یادآور شد: از مبلغ جمع آوری شده هنوز مبلغ ۸۳ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در حساب پویش باقی مانده است که به یاری حق و با کمک‌هایی که در آینده‌ای نزدیک جمع خواهد شد در زمینه‌های مختلف هزینه و گزارش دقیق آن در اختیار رسانه‌ها و جامعه ورزش استان قرار خواهد گرفت.
 
وی اظهار امیدواری کرد: با همدلی و همیاری بیشتر تا روز پایانی مقابله با کرونا جامعه ورزش استان یزد در کنار کادر درمانی و آسیب دیدگان این بیماری مرموز حضور داشته باشند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..