سردار میرحیدری:

باند سارقان ترانس و کابل برق در تفت متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان سارقانی که دست به سرقت 20 میلیارد ریالی ترانس برق زده بودند را در شهرستان تفت دستگیر کردند.

به گزارش یزدی نیوزسردار «محمدرضا میرحیدری» با اشاره به دستاوردهای فرمانده انتظامی استان در مبارزه همه جانبه علیه متجاوزین به حریم مردم، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت ترانس و کابل برق در روستای اسلامیه شهرستان تفت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسی جغرافیایی جرم و اقدامات اطلاعاتی و  پلیسی، دو سارق را شناسایی و در یک عملیات غافل‌گیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی استان یزد، گفت: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به شش فقره سرقت ترانس و کابل برق در روستای اسلامیه اعتراف کردند.
 
سردار میرحیدری تصریح کرد: در بازرسی ماموران از مخفیگاه سارقان مقادیر زیادی اموال سرقتی کشف شد که کارشناسان ارزش این اموال مسروقه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.
 
 به نقل از سایت پلیس در استان یزد، این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..