قدردانی شهردار یزد از همکاری مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی

شهردار یزد در پیامی از همکاری و همراهی شهروندان برای اجرای هر چه بهتر طرح فاصله گذاری اجتماعی و در خانه ماندن قدردانی کرد.

به گزارش یزدی نیوز پیام جمال الدین عزیزی به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم
دنیا در شرایطی قرار دارد که دیگر هیچ کس نمی‌تواند از عبارت "چهاردیواری، اختیاری" استفاده نماید، سلامت و بیماری فردی در آن سوی جهان، به سرفه و تب یک فرد در این سوی عالم نیز بستگی دارد.
ویروس کرونا امروزه در جهان فراگیر شده است و تنها راه انقطاع زنجیره انتقال آن در خانه ماندن، عدم تردد و رعایت بهداشت است.
خوشبختانه با توجه به تدابیر و تصمیمات ستاد مقابله با کرونا خصوصاً استاندار محترم، شاهد همراهی مردم شریف و نجیب یزد در روز چهارشنبه ۱۳ فروردین ماه جهت در خانه ماندن و عدم مراجعه به معابر، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها بودیم که بدین وسیله از همکاری تمامی کسانی که مانع زحمت مضاعف پرستاران، پزشکان و کادر درمانی در این روز شدند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.
مردم عزیز دارالعباده، بی شک در شرایطی که تیم درمانی بیش از یک ماه است که بصورت شبانه روزی در خط مقدم مقابله با ویروس کروناست و بخشی از جامعه به دلیل سرعت بالای شیوع این بیماری به آن مبتلا شده اند و یا جان خود را از دست داده اند، رعایت مسایل بهداشتی و در خانه ماندن شما، بزرگترین همراهی در مسیر انقطاع این بیماری است.
لذا از شما شهروندان شهر میراث جهانی یزد که طی سالیان متمادی، حماسه‌ها و مجاهدت‌های بیشماری را به منصه ظهور رسانده اید قدردانی نموده و این حس مسئولیت پذیری و همکاری و همراهی بسیار خوب که نشان از درک بالای اجتماعی شما همشهریان عزیز دارد را ستوده و صمیمانه سپاسگزاری می‌نمایم و امیدوارم بزودی زود شاهد بازگشت شادی و سلامتی به شهرمان باشیم.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..