۵۵۰۰ خانه روستایی مهریز زیرپوشش بیمه حوادث

بخشدار بخش مرکزی مهریز اعلام کرد: امسال در راستای اجرای طرح بیمه اماکن روستایی، حدود ۵ هزار و 500 واحد مسکونی در روستاهای مهریز زیر پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند.

به گزارش یزدی نیوز«مهدی دهقان زاده» در این باره اظهار کرد: بیمه شدن واحدهای مسکونی در مقابل حوادث طبیعی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و کاهش هزینه‌های دولتی و افزایش رسیدگی به حادثه دیدگان بلایای طبیعی را به دنبال خواهد داشت.

 
وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده و مشارکت دهیاری‌ها در این طرح تلاش شده تا تمام واحدهای مسکونی ۴۶ روستای دارای شورا و دهیاری شهرستان مهریز زیر پوشش بیمه حوادث طبیعی قرار گیرد.
 
این مسئول گفت: این تعداد واحد مسکونی بیمه شده می‌توانند از خدمات بلاعوض بیمه حوادث شامل سیل، زلزله، صاعقه، انفجار، آتش سوزی، خسارات ناشی از برف و باران بهره‌مند شوند.
 
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی بخشداری مرکزی مهریز، دهقان زاده در پایان اعلام کرد: حق بیمه پرداختی سالانه دهیاری‌ها برای هر خانوار ۲۹۸ هزار ریال تا ۵۱۶ هزار ریال است و در صورت بروز حادثه حداقل هزینه‌ای که بیمه پرداخت می‌کند، ۱۰۰ میلیون تومان شامل ۲۰ میلیون تومان خسارت اثاثیه و تجهیزات و ۸۰ میلیون تومان ساختمان تعیین شده است.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..