اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در باغشهر تاریخی مهریز

فرماندار مهریز اعلام کرد: تردد در شهر مهریز فقط از بلوار امام خمینی(ره) امکان پذیر است و مسیر میانکوه و کنجکوه از محدوده سیل‌بند مسدود شده است.

به گزارش یزدی نیوز«رضا زارع زاده» ، اظهار کرد: جلسه قرارگاه پدافند زیستی شهرستان مهریز با موضوع طرح فاصله‌گذاری اجتماعی جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا(ممنوعیت سفر و تردد غیر ضروری) در مهریز برگزار شد و تصمیماتی نیز در این باره اتخاذ شد.

 
وی ادامه تعطیلی کلیه اصناف غیرضروری شهرستان پیرو مصوبات جلسات قبل را تا بیستم فروردین ماه تمدید کرد و افزود: با عنایت به تعیین ضرب الاجل یک روزه جهت بازگشت کلیه مسافران به موطن اصلی خود در ستاد و قرارگاه ملی مبارزه با کرونا، طرح ممنوعیت ورود و خروج خودروها در شهرستان از بامداد روز شنبه نهم تا بیستم فروردین ماه با مسئولیت نیروی انتظامی ، پلیس راه و همکاری ناحیه مقاومت بسیج طبق مصوبه شورای تامین اعمال می‌شود.
 
فرماندار مهریز خاطرنشان کرد: مسیر دهستان میانکوه و مسیر کنج کوه( در محدوده سیل‌بند مهریز) نیز تا بیستم فروردین ماه مسدود شده است، گفت: تحت هیچ شرایطی محدودیت توزیع سوخت و تعطیلی جایگاه سوخت رسانی و افزایش قیمت در سطح شهرستان مهریز وجود ندارد لذا شهروندان مهریزی به هیچ شایعه ای توجه نکنند.
 
زارعزاده در پایان نیز گفت: امسال روز سیزده به در نخواهیم داشت و مسیر روستاهای ییلاقی و همچنین تمامی پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های مهریز محدود و مسدود است.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..