استاندار یزد در رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاک‌سازی محیطی شهدای مدافع سلامت مطرح کرد :

یزد؛ پیشرو در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا

استاندار یزد با اشاره به پیشرو بودن یزد در استفاده از ظرفیت های مردمی در قالب بسیج، سپاه و سازمان های مردم نهاد، عنوان کرد: یزد در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز از استان‌های پیشرو کشور بوده است.

به گزارش یزدی نیوز "محمد علی طالبی" در رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاک‌سازی محیطی شهدای مدافع سلامت، که در روز پاسدار در سپاه الغدیر استان یزد برگزار شد، با تبریک تولد امام حسین (ع) و همچنین روز پاسدار، از تمامی زحمات خستگی ناپذیر پاسداران به مردم به ویژه در بحران کنونی کشور تشکر و عنوان کرد: با تلاش و همت بسیجیان و پاسداران مدیریت خوبی در این عرصه انجام شد.

استاندار ادامه داد: لازم می دانم از زحمات نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و سایر مسئولین، دستگاه ها و کارگروه های مختلفی که در قالب ستاد مقابله با کرونا اقدامات لازم را انجام دادند تشکر کنم.
وی با اشاره به همراهی بسیار خوب ائمه‌ی جمعه استان با مسئولین برای مدیریت بیماری کرونا، افزود : با همراهی ائمه جمعه بسیاری از برنامه ها، مراسم ها، تجمعات و اماکن مذهبی تعطیل شد و همراهی خوبی از سوی دستگاه های مسئول در این بخش شاهد بودیم که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.
 
طالبی با اشاره به اینکه این بیماری نقاط ضعف ما را در حوزه های مختلف به خصوص در زمینه تولید ملزومات حوزه سلامت نشان داد، افزود : در عین حال بسیاری از نقاط قوت همچون وجود ظرفیت بالای مشارکت های مردمی و بسیج را به ما نشان داد.
استاندار ادامه داد: با همت، همراهی و همدلی توانستیم از این ظرفیت در بخش های مختلف استفاده کنیم.
بالاترین مقام اجرایی استان یزد با اشاره به پیشرو بودن استان در استفاده از ظرفیت های مردمی در قالب بسیج، سپاه و سازمان های مردم نهاد، عنوان کرد: یزد در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز از استان‌های پیشرو کشور بوده است.
طالبی با بیان اینکه رزمایش دفاع بیولوژیک به نوعی نشان دهنده ظرفیت بسیار خوبی است که درون سپاه داریم، تاکید کرد: امیدواریم که با همت و تلاش این عزیزان شاهد شرایط بهتری در سطح شهر برای ایمنی مردم باشیم.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..