افزایش آمار بیماران مبتلا به کرونا در میبد

رئیس بیمارستان امام جعفر صادق(ع) میبد: احتمال افزایش آمار مرگ ناشی از کرونا در میبد وجود دارد.

به گزارش یزدی نیوز رئیس بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد به همراه فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در بازدید از بخش‌های بیمارستان و نقاهتگاه صالحین قرارگاه سردار سلیمانی گفت: میزان ورودی و تشخیص بیماران مشکوک به کرونا در میبد به حالت بالا و ثابت رسیده است

دکتر محمدهادی فرح زادی با بیان اینکه شدت بیماری افزایش یافته است، افزود: هر چند تعداد بیماران بستری تقریبا سی درصد کمتر شده است، اما آمار بیماران شدید ریوی و تنفسی افزایش یافته است. 
وی ادامه داد: اگر مردم رعایت نکنند ورود بیماران جدید و ابتلا به کرونا در میبد نسبت به روزهای گذشته بیشتر خواهد شد و آمار مرگ و میر بالا برود.
فرح زاده با بیان اینکه موضوع کنترل بیماری به رفتار دو گروه ارتباط دارد گفت: گروه اول رفتار خود ویروس، میزان آلودگی و کشندگی آن به شمار می آید و گروه دوم رفتار خود مردم است.
رئیس بیمارستان امام جعفرصادق (ع) افزود: رفتار ویروس در دست ما نیست و مطالعه زیادی روی آن نشده است؛ اما رفتار میزبان که مردم هستند کاملا دست خود مردم بوده و اگر مردم رعایت کنند قطعا میزان ورودی‌ها پایین‌تر خواهد آمد.
فرح زادی خاطرنشان کرد: بر اساس تجربه روزهای گذشته، هروقت شهر خلوت‌تر، ساکت‌تر و خروج مردم از خانه کمتر بوده  آمار بیماران جدید هم پایین‌تر آمده است.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..