یزد، از استان‌های پیشتاز در امر نیکوکاری

مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: بر اساس مشارکت‌های مردمی و جذب کمک‌های اهدایی در امر نیکوکاری، یزد در شمار استان‌های برتر کشور است.

به گزارش یزدی نیوزسید احسان گتمیریان گفت: با توجه به آمار و اطلاعات موجود و بر اساس مشارکت‌های مردمی و جذب کمک‌های اهدایی در امر نیکوکاری، استان‌های یزد، البرز، کرمان، کرمانشاه و قم به عنوان برتر مشخص شدند.

وی افزود: از ابتدای فروردین تا پایان بهمن سال ۹۸ در مجموع سه هزار و ۲۹۱ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی در قالب طرح‌های مبتنی بر نیاز مردم برای کمک به سیل زدگان، تعمیر و خرید مسکن، اهدا نذورات، اکرام ایتام، ذکاوات و کفارات، حمایت از فرزندان محسنین و … جمع‌آوری شد.
مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین با اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: خیرین نیکوکار می‌توانند به جای مراجعه حضوری، کمک‌های نقدی خود را از طریق سامانه کمیته امداد، یا ارسال شماره یک به سرشماره ۸۸۷۷ ارسال کنند و پس از دریافت منو فعال‌سازی صدقه و غیره، کمک‌های نقدی خود را به حساب کمیته امداد برای رفع مشکل نیازمندان اهدا کنند.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..