هدیه نوروزی مرکز وکلای قوه قضائیه به داوطلبان آزمون وکالت ۱۳۹۹

رییس مرکز وکلای قوه قضاییه در استان یزد از شروع دوره‌های آموزشی رایگان وکلا به منظور تقویت و رویج در خانه ماندن خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«فرهنگ فاضلی»  با تاکید بر ضرورت ماندن در خانه به منظور شکست حلقه شیوع کرونا، اظهار کرد: جمعی از اساتید حقوقی با همکاری مجموعه عدالتخانه در راستای توسعه عدالت آموزشی در سطح کشور و به منظور ترویج در خانه ماندن در ایام شیوع بیماری و بهره‌گیری از فرصت ایام نوروز برای مطالعه بهتر با حمایت مرکز وکلای قوه قضاییه اقدام به برگزاری کلاس‌های مجازی آمادگی آزمون وکالت ٩٩ بصورت رایگان در فروردین ماه کرده‌اند.

 
وی شروع دوره‌ها را از روز گذشته دوم فروردین ماه خواند و گفت: متقاضیان برای ثبت‌نام رایگان و مشاهده دوره‌ها به سایت عدالتخانه به نشانی EdalatKhane.org مراجعه کنند.
 
فاضلی همچنین از اساتید و گروه های آموزشی که آمادگی همکاری در دوره‌های آموزش مجازی عدالتخانه را دارند نیز جهت اعلام آمادگی دعوت به مراجعه به همین سایت کرد.
 
رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان یزد در پایان افزود: بدیهی است حمایت مرکز از دوره به معنای ارتباط مرکز با محتوای دوره‌ها نبوده و صرفا جهت ترویج کار خیر در این شرایط ویژه صورت گرفته است.
 
آزمون وکالت سال ۹۸ مرکز وکلای قوه قضاییه با ۱۰۷ هزار نفر شرکت کننده در کشور به صورت ملی برگزار شد که از این تعداد ۱۴۰۳ نفر داوطلب در حوزه استان یزد شامل ۷۷۴ نفر مرد و ۶۲۹ نفر زن به رقابت پرداختند و که از این تعداد ۵۰ نفر در استان پذیرفته شدند.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..