ثبت نام طرح ملی مسکن در نیر، ندوشن و خضرآباد یزد آغاز شد

مدیرکل راه و شهرسازی یزد از آغاز مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن همزمان با هشت استان دیگر در شهرهای نیر، ندوشن و خضرآباد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزبه نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، رضا یادگاری اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند تا ساعت ۲۴ ( سه‌شنبه) با مراجعه به سایت tem.mrud.ir یا از طریق سامانه پیامک ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ نسبت به ثبت نام، اقدام کنند.

 
وی عنوان کرد: برای رعایت اصول بهداشتی متقاضیان از رایانه شخصی برای ثبت نام اقدام و از مراجعه حضوری به کافی نت‌ها خودداری کنند و چنانچه امکان ثبت نام میسر نیست می‌توانند با وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار بدون درج حروف به سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
 
یادگاری ادامه داد: متقاضیان از هرگونه مراجعه حضوری به اداره‌های راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و شهرستان‌ها خودداری کنند و به راحتی از دو امکان فراهم شده برای ثبت نام بهرمند شوند.
 
وی یادآور شد: مردم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت طرح اقدام ملی مسکن به آدرس tem.mud.ir و یا به سایت اداره کل راه و شهرسازی استان به آدرسwww. yazd.mrud.ir مراجعه کنند.
 
 
منبع:خبرگزراری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..