مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد:

پایانه بار یزد از فردا تعطیل است/خدمات شرکت‌های مسافربری شیفتی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد با اشاره به اینکه شرکت‌های مسافربری پایانه مسافربری یزد از امروز به صورت شیفتی خدمات می‌دهند، گفت: پایانه بار نیز از فردا تعطیل است.

به گزارش یزدی نیوزعلی علیخانی اظهار داشت: یکی از درخواست‌های اصلی از مردم در شرایط کنونی، پرهیز از مسافرت و ترددهای غیرضروری است بر این اساس پایانه حمل مسافر نقش مهمی در این زمینه ایفا می‌کند.

 
وی عنوان کرد: بر اساس تصمیم گیری‌های انجام شده و هماهنگی‌های به عمل آمده با فرماندار یزد و دادستان یزد، از امروز عصر شرکت‌های خدمات مسافربری به صورت شیفتی به مردم خدمات ارائه می‌دهند.
 
علیخانی بیان کرد: بر این اساس قرار است در هر ۲۴ ساعت، یک یا دو شرکت به صورت شیفتی در پایانه غدیر حضور پیدا کنند و در صورت ضرورت و با تشخیص ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا، کار حمل و نقل مسافر انجام شود.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد ادامه داد: در وهله اول خواهش ما از مردم این است که برای سفر اقدام نکنند اما در صورتی که ناچار به انجام سفر هستند، برخی شرکت‌ها در مواقع ضروری خدمات ارائه می‌دهند.
 
علیخانی یادآور شد: در حال حاضر حمل و نقل بار نیز با تمهیدات ویژه انجام می‌شود و حتی از ورود رانندگان به انبارها جلوگیری می‌شود اما از فردا پایانه بار نیز تعطیل است و رانندگان به صورت متفرقه و با هماهنگی صاحبان بار اقدام به جابجایی و حمل و نقل بار می‌کنند.
 
وی در مورد ضدعفونی پایانه بار و مسافر نیز عنوان کرد: ضدعفونی در سه نوبت انجام شده و اقدامات لازم به ویژه آموزش‌های لازم به رانندگان در زمینه پیشگیری از کرونا انجام شده است.
 
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..