معاون استاندار یزد:

۸ خانه مسافر در یزد پلمب شد/برای فعالیت بانکها تصمیم گیری می کنیم

معاون استاندار یزد با تاکید در مورد ماندن مردم در خانه و سفر نکردن به یزد گفت: هشت خانه مسافر که اقدام به پذیرش مسافر کرده بودند، پلمب شد.

به گزارش یزدی نیوزاحمد ترحمی با تاکید بر لزوم توجه جدی به مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد به ویژه در زمینه تعطیلی اماکن و صنوف اظهار داشت: هیچ برنامه‌ای برای تعطیلی پمپ بنزین‌ها، نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، میوه فروشی‌ها و به طور کلی اصنافی که مایحتاج ضروری مردم را تأمین می‌کنند، نداریم.

 
وی با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در زمینه تأمین مایحتاج مردم نداریم، افزود: معاونت اقتصادی استانداری یزد روزانه ذخایر اقلام ضروری مردم یزد را رصد می‌کند و مردم مطمئن باشند که در تأمین اقلام غذایی با کمبود مواجه نخواهیم شد.
 
ترحمی در مورد سرویس دهی هتل‌ها با مسافران نیز بیان کرد: اینکه از برخی استان‌ها در هتل‌های یزد اسکان دارند، شایعه است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با تاکید بر لزوم تعطیلی اماکن اقامتی تصریح کرد: هشت خانه مسافر متخلف پلمپ شد.
 
ترحمی تصریح کرد: مردم بدانند که اگر رعایت نکنیم با این شیب صعودی مبتلا به کرونا، در چند روز آینده با خطر اتمام ظرفیت تخت بیمارستانی مواجه می‌شویم.
 
وی تاکید کرد: تنها راه قطع زنجیره شیوع کرونا قرنطینه خانگی است.
 
ترحمی در مورد نحوه فعالیت بانک‌ها نیز عنوان کرد: در جلسه فردا تصمیمات جدیدی در مورد نحوه فعالیت بانک‌ها داریم.
 
وی در مورد قرنطینه نیز تصریح کرد: قرنطینه یزد ممکن نیست اما در مبادی ورودی استان ایستگاه‌های غربالگری مستقر کردیم که اگر کسی بیمار باشد یا برگشت داده می‌شود یا قرنطینه می‌شود.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..