افتتاح دادسرای انتظامی مرکز وکلای قوه قضائیه در استان یزد

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه در استان یزد از افتتاح دادسرای انتظامی مرکز وکلای قوه قضائیه در این استان همزمان با ۱۶ استان دیگر به صورت غیرحضوری خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«فرهنگ فاضلی» از راه اندازی دادسرای غیرحضوری در استان یزد خبر داد و اظهار کرد: بنا به پیشنهاد دادستان انتظامی مرکز، احکام ۳۶ نفر از دادیاران انتظامی مراکز استان‌ها توسط رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه امضا و ابلاغ شد.

 
وی افزود: در این مراسم که روز گذشته با حضور دادستان و جمعی از مسئولین مرکز برگزار شد، دادسرای انتظامی ۱۶ استان کشور به صورت هم زمان و غیرحضوری افتتاح و احکام دادیاران ابلاغ شد.
 
رییس مرکز وکلای قوه قضائیه استان یزد در ادامه استان‌های دارای این دادسرا را شامل البرز، اصفهان، آذربایجان غربی، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، فارس، قزوین، کردستان، لرستان، مرکزی، همدان، یزد و هرمزگان عنوان کرد و گفت: البته به گفته دادستان انتظامی مرکز، دادسرای انتظامی پنج استان دیگر نیز در راستای تمرکز زدایی به زودی افتتاح می‌شود.
 
وی افتتاح غیر حضوری و همزمان دادسرای انتظامی ۱۶ استان به صورت همزمان را تبدیل تهدید به فرصت دانست و گفت: از این پس نیازی به حضور مراجعه‌کنندگان این استان‌ها از نقاط دور و نزدیک به تهران نخواهد بود و همین امر در شرایط کنونی و ایام آتی در سلامت مراجعه کنندگان تاثیر قابل توجهی دارد. ‌
 
 به نقل از روابط عمومی مرکز وکلای قوه قضائیه استان یزد، فاضلی با بیان این که از این پس در ۱۷ استانی که دادسرای انتظامی راه اندازی شده به صورت مستقل و غیرمتمرکز پرونده‌های انتظامی بررسی خواهد شد، گفت: دیگر پرونده‌های مرتبط با این ۱۷ استان در مجتمع انتظامی مرکز مورد رسیدگی قرار نخواهد گرفت.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..