تعطیلی بسیاری از فعالیت‌های عمرانی در عقدا

شهردار عقدا: به دلیل حساسبت بیماری کرونا مجبور شدیم اکثر فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر عقدا را تعطیل کنیم.

به گزارش یزدی نیوز، مصطفوی در مورد چگونگی اقدامات در حال انجام برای مبارزه با این بیماری گفت: متاسفانه به دلیل حساسیت بیماری کرونا مجبور شدیم اکثر فعالیت‌های عمرانی در سطح شهر عقدا را تعطیل کنیم و بیشتر خدماتمان را بر روی ضد عفونی کردن مکان‌های عمومی و سرویس‌های بهداشتی در شهر و همچین نوبت بیشتر جمع آوری زباله متمرکز نمائیم.

بخشدار عقدا هم گفت: از همان زمان شیوع بیماری کرونا با همکاری بخشداری، شهرداری ' شورای اسلامی عقدا و شورا‌ها و دهیاری‌های روستا‌های بخش، اقدام به ضد عفونی کردن مکان‌های عمومی و سرویس‌های بهداشتی در عقدا و روستا‌ها کردیم.
طالعی افزود: همچنین با نصب بنر و اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی توصیه‌ها و آموزش‌های لازم به مردم داده شد و توزیع مایع ضد عفونی کننده در بعضی روستا‌ها بین مردم و همچنین فروش مایع ضد عفونی کننده و الکل در داروخانه عقدا از دیگر اقداماتی است که تمامی آن‌ها نیز هنوز ادامه دارد.
وی طالعی در توصیه دوستانه هم به مسافرانی که قصد سفر به بخش عقدا را دارند اظهار داشت: هموطنان از سفر به برخی روستا‌های خوش آب و هوا خودداری کنند چرا که اکثر مردم این روستا‌ها افراد سالخورده هستند و احتمال مریض شدن آن‌ها بسیار زیاد است.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..