آیت الله اعرافی:

نسبت به کم توجهی مسئولان و عدم همراهی مردم نگرانم

امام جمعه میبد در پیامی به فرماندار این شهر نسبت به شرایط پیش آمده درباره بیماری کرونا ابراز نگرانی کرد.

به گزارش یزدی نیوز، در پیام امام جمعه میبد آمده است: ضمن تقدیر و سپاس فراوان از خدمات ارزنده جناب‌عالی و اعضای محترم شورای تأمین و شورای سلامت و همه نهاد‌ها و ادارات و فعالان حوزه سلامت و درمان و به‌ویژه پرستاران گرامی و پزشکان ارجمند و یکایک شهروندان شریف در صیانت شهرستان از کرونا و کویید نوزده، نگرانی‌هایی در کم‌توجهی و عدم عنایت کافی و عدم همراهی برخی از مردم و گروه‌ها به بنده منعکس‌شده است و بنده را هم شدیداً نگران کرده است.

از این‌رو لازم می‌دانم به آحاد جامعه و شهروندان عزیز و همه گروه‌ها تأکید نمایم وظیفه شرعی و منجز آنان همراهی با فرماندار محترم و مسئولان محترم شهرستان و مسئولان بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی و رعایت همه توصیه‌ها و دستورات بهداشتی در سطح فردی و اجتماعی است و ذره‌ای نباید تخلف کرد.
جناب‌عالی و دوستان بهداشت و بیمارستان هم با توکل بر خداوند متعال و باجرئت کامل و اطمینان به نفس و اعتماد به مردم در برنامه‌ریزی و اعمال هر محدودیت و توصیه و برنامه‌ای اقدام فرمایید و در این مسیر اجازه هیچ تخلفی ندهید و بنده و دفتر و حوزه و روحانیت هم در همه ابعاد و شرایط و مراحل در خدمت خواهیم بود.
امیدوارم با درایت و تدبیر و حسن برنامه‌ریزی مسئولان و همراهی کامل مردم میبد و استان با حداقل تلفات و خسارات از این بحران عبور کند و پیروزی و سعادت و عزت را تماشا کند.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..