پذیرش مهمان نوروزی در بافق ممنوع

فرماندار بافق گفت: از عموم مردم خواهشمندم برای حفظ سلامت خود و جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری هیچگونه پذیرش مهمانی نداشته باشند.

به گزارش یزدی نیوز محمد زاده رحمانی در نشست مدیریت بحران این شهرستان بر ضرورت توجه بیشتر بافقی‌ها به کرونا ویروس تاکید کرد و افزود: با توجه به افزایش روند صعودی در کشور و استان، احتمال شیوع این بیماری برای شهرستان بافق وجود دارد و باید با آمادگی، هماهنگی و هم افزایی بین بخشی با این بیماری مقابله کنیم.

وی ادامه داد: ورودی‌های شهرستان در حال کنترل است و دستگاه‌های لیزری تب سنج توسط شهرداری و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران _ بافق خریداری و تحویل شبکه بهداشت و درمان شده است.
فرماندار بافق با بیان اینکه بسیاری از بافقی‌ها این ویروس را جدی نگرفته و پذیرای میهمان از دیگر استان‌ها هستند، تأکید کرد: از عموم مردم خواهشمندم برای حفظ سلامت خود و جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری هیچگونه پذیرش مهمانی نداشته باشند.
زاده رحمانی با بیان اینکه تاکنون مشکل خاصی در محیط‌های کارگاهی و اداری وجود نداشته است از شهروندان خواست بحث را جدی‌تر دنبال کنند و از بیرون شدن غیرضروری و تجمع در سطح شهر بپرهیزند.
وی خطاب به بازاریان و مغازه داران گفت: مغازه داران نیز با توجه به تماس مستقیم با مردم باید این موضوع را جدی بگیرند و نکات بهداشتی را رعایت کنند.
فرماندار بافق به بیان تدابیر اتخاذ شده برای پیشگیری از این بیماری در شهرستان پرداخت و افزود: در این راستا ۵۰ تخت برای بستری بیماران به بیمارستان ولیعصر (عج) اضافه شده و در صورت شیوع گسترده آن بهداری آهنشهر و کلینیک تامین اجتماعی نیز آماده برای بستری بیماران خواهد بود.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..