ضدعفونی معابر و اماکن عمومی بهاباد توسط بسیج و سپاه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد گفت: در ادامه مبارزه با ویروس کرونا تمامی معابر شهری، عمومی، ادارات، نهادها و بانک‌های بهاباد توسط نیروهای بسیجی، جهادی، مردمی و سپاه ضدعفونی شد.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ سعید دهقان ده‌جمالی  در بهاباد اظهار داشت: برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا با همکاری گروه‌های جهادی شهید عابدی و پایگاه‌های مقاومت بسیج در بهاباد اقدامات خوبی طی چندین مرحله انجام شده است.

 
دهقان ده‌جمالی با بیان اینکه ما باید در خانه بمانیم تا این ویروس را شکست دهیم افزود: با تمام ظرفیت‌ها آماده هرگونه همکاری برای پیشگیری از این ویروس منحوس درکنار پرستاران ومدافعان سلامت هستیم تا این ویروس خطرناک را شکست دهیم.
 
وی آموزش صحیح و پرهیز از ایجاد هراس را از مهمترین ارکان برخورد با کرونا دانست و گفت: تمامی آحاد مردم در راستای حفظ بهداشت عمومی و فردی باید اهتمام داشته باشند و هرگونه اخبار مربوط به این بیماری را از مراجع رسمی پیگیری کنند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بهاباد تصریح کرد: این نهاد مقدس با تجهیزات لجستیکی خود به گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر پرداخته و پاسداران و بسیجیان در شهر و روستا با تمام ظرفیت خود در خدمت سلامت جامعه هستند.
 
دهقان تاکید کرد: از شهروندان بهابادی هم بابت رعایت نکات بهداشتی کمال تشکر را داشته و توصیه می‌کنیم در بازه زمانی بیشتر در منازل خود بمانند تا از شرایط خاص پیش‌رو با موفقیت عبور کنیم.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..