آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد یزدی با اجرای طرح همای رحمت

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی شش زندانی محکوم جرایم غیر عمد با کمک خیرین در قالب اجرای طرح همای رحمت خبر داد .

به گزارش یزدی نیوز«اسلام افشون» با اشاره به این‌که طرح همای رحمت از تاریخ یکم الی ۱۸ اسفند ماه امسال در استان یزد اجرا می‌شود،‌ اظهار کرد: با کمک خیرین و نیکوکاران استان موفق به آزادی شش مددجو محکوم مالی و بازگرداندن آنها به آغوش خانواده همزمان با سالروز میلاد امام علی (ع ) و روز پدر شدیم .

 
وی‌‎ از جمع‌آوری دو میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال از خیرین و نیکوکاران در استان یزد خبر داد و افزود: خوشبختانه با نصب پلاکارد، بنر و پخش آگهی از صدا و سیما و تبلیغات از طریق نشریات استانی موفق به جذب این مبلغ از خیرین و صاحبان کسب و کارهای مختلف گردیدیم .
 
مدیر نمایندگی ستاد دیه یزد در ادامه گفت: برای آزادی این شش نفر محکوم مالی جرائم غیر عمد مبلغ ۱۸ میلیارد و ۷۱۸ میلیون ریال نیاز بود که به همت کمیته صلح و سازش این ستاد مبلغ ۱۳ میلیارد و ۸۲۸ میلیون ریال از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ و مابقی این مبلغ از منابع ستاد شامل کمک‌های خیرین و تسهیلات بانک‌های عامل مبلغ چهار میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این شش نفر و بازگشت آنها به آغوش خانواده در روز میلاد امام علی (ع) فراهم شد .
 
افشون در پایان با اشاره به اجرای این‌گونه طرح‌ها به منظور فرهنگ سازی در جامعه خاطرنشان کرد: ستاد دیه استان در نظر دارد با اجرای طرح‌های مختلف در مناسبت‌های مختلف، سطح آگاهی مردم را در رابطه با شرح وظایف ستاد دیه بالا برده که این امر باعث اعتماد سازی در بین خیرین و جامعه می‌شود.
 
به نقل از ستاد دیه استان یزد،‌ با اجرای طرح همای رحمت چهار محکوم مالی مرد و دو محکوم مالی نسوان از زندان استان آزاد گردیدند.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..