امام‌ جمعه یزد در جمع مسئولان کمیته امداد:

مردم را با خدمت‌رسانی به انقلاب اسلامی امیدوارتر کنید

نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام‌جمعه یزد گفت: با خدمت به مردم آن‌ها را به انقلاب اسلامی امیدوارتر کنید تا در اعتقادات و دینشان پایدارتر شوند.

به گزارش یزدی نیوزآیت‌الله «محمدرضا ناصری» در دیداری که مدیر کل کمیته امداد استان یزد و جمعی از مسئولان این نهاد در سالروز تأسیس این نهاد مردمی با ایشان داشتند، گفت: با خدمت به مردم آن‌ها را به انقلاب اسلامی امیدوارتر کنید تا در اعتقادات و دینشان پایدارتر شوند.

 
وی افزود: ترحم بر بندگان خدا و نگاه ویژه به مردم بی‌بضاعت و نیازمند یکی از عوامل مهم در بقای انقلاب اسلامی است، بنابراین از خدمت گذاری به آن‌ها غافل نشوید و راهکاری برای رفع مشکلات و نیازهای آنان پیدا کنید.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد با تأکید بر اهمیت خدمت‌رسانی به محرومان، گفت: فعالیت‌های کمیته امداد در خدمت به محرومان، بقای انقلاب اسلامی را تضمین می‌کند، هرچقدر به بندگان خدا بیشتر کمک کنید، خداوند در مقابل جبران می‌کند.
 
وی تصریح کرد: درراه خدمت به بندگان خدا احساس خستگی نکنید و با روی گشاده و اخلاق نیکو با آن‌ها برخورد کنید، کمک به نیازمندان موجب برکت عمر وزندگی و رضایت خداوند است.
 
 به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، آیت‌الله ناصری با اشاره به اهمیت ویژه‌ای که حضرت امام خمینی (ره) برای رسیدگی به خانواده‌های نیازمند آبرومند داشتند، در پایان گفت: به فکر خانواده‌هایی که آبرومندند و زندگی آنان به علت شرایط خاص اقتصادی به‌سختی می‌گذرد، باشید و برای شناسایی این خانواده‌ها برنامه‌ریزی کنید و با حفظ عزت‌نفس به آن‌ها کمک کنید.
 
 
منبغ:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..