آموزش پیشگیری از بیماری کرونا به ۳۵۰۰ مهریزی

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز گفت: سه هزار و ۵۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم مناطق شهری و روستایی شهرستان آموزش‌های لازم را در مورد نحوه پیشگیری از بیماری تنفسی کرونا فرا گرفتند.

به گزارش یزدی نیوز«سید علیرضا پورمازار» افزود: کارشناسان با حضور در مساجد، اداره ها و مراکز فرهنگی نسبت به آموزش این تعداد از مردم شهرستان اقدام کردند.

 
وی با بیان این که دوره‌های کوتاه مدت آموزشی در پیشگیری از کرونا با استقبال خوب مردم شهرستان مواجه شد، اعلام کرد: شهروندان تداوم برگزاری این دوره را در شهر و روستاها خواستار شدند.
 
این مسئول اظهار کرد: اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی با برنامه‌های فرهنگی و آموزش همگانی نقش مهمی در پیشگیری از ابتلای افراد به این ویروس دارد و در این راستا باید رعایت بهداشت فردی را به بهداشت همگانی تبدیل کرد.
 
به گفته پورمازار، این ویروس میهمان ناخوانده‌ای است که مدتی پیش وارد کشور شده و گرچه هنوز وارد مهریز نشده است اما مردم باید مسائل پیشگیری را رعایت کرد.
 
 به نقل از شبکه بهداشت و درمان مهریز، پورمازار در پایان رعایت نکات اولیه و بهداشت فردی را اساسی‌ترین اقدام در راستای پیشگیری از آلوده شدن به ویروس کرونا ذکر کرد.
 
 
منبع:ایسنا یزد
 
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..