آزادی دو زندانی با درامد موقوفه در اردکان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردکان از ازادی دو زندانی جرایم غیر عمد برای نخستین بار به صورت مستقل توسط این اداره کل با مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال از محل درآمد موقوفات خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام «سید مهدی سیدی» اظهار کرد: دو زندانی جرائم غیرعمد شهرستان اردکان با پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال از محل درآمد موقوفات، به آغوش خانواده باز می‌گردند.

 
وی با بیان اینکه اداره اوقاف شهرستان اردکان برای نخستین بار به صورت مستقل اقدام به آزادی دو زندانی کرده است، گفت: مراحل قانونی آزادی این دو زندانی انجام شده است و تا پایان هفته جاری این دو زندانی که یکی بدهی ۳۰ میلیون ریالی و دیگر بدهی ۱۷۰ میلیون ریالی داشته اند، از بند رها می‌شوند.
 
سیدی اضافه کرد: سال گذشته از سوی یکی از واقفان خیراندیش این شهرستان، یک باب مغازه به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد وقف شد.
 
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اوقاف یزد، وی حضور نداشتن سرپرست خانوار را عامل بروز آسیب‌هایی در خانواده‌ها خواند و گفت: این اقدام به منظور حمایت از خانواده‌های زندانیان متاهل، فاقد جرائم و فسادهای اخلاقی، اعتیاد و زندانیانی که مرتکب جرائم غیرعمد مالی شده‌اند، انجام می‌شود.
 
از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ زندانی جرائم غیرعمد استان با پرداخت دو میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال از محل درآمد موقوفات و مراکز افق امامزادگان، به آغوش خانواده باز گشتند.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..