دعوت از هموطنان برای مشارکت در پویش سراسری «دست‌یار»

جمعیت هلال‌احمر پیرو درخواست‌های متعدد و به منظور جلب مشارکت‌های مردمی در مقابله با ویروس کرونا در مناطق کم‌برخوردار کشور از عموم مردم برای شرکت در پویش سراسری «دست‌یار» دعوت به همکاری کرد.

به گزارش یزدی نیوزبا توجه به تماس‌های مکرر مردمی برای کمک به تامین وسایل حفاظت فردی در مناطق کم‌برخوردار کشور، جمعیت هلال‌احمر اقدام به راه‌اندازی پویش دست یار و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تامین وسایل حفاظت فردی (ماسک، مایع ضدعفونی کننده، دستکش و …) برای خانواده‌های کم بضاعت، نقاط حاشیه‌ای و آسیب‌خیز و مناطق محروم کشور کرده است.

 
بر این اساس مردم نوعدوست کشورمان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب ۹۹۹۹۹ هلال‌احمر نزد تمامی بانک‌ها یا به شماره کارت‌های ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ نزد بانک ملت و ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ نزد بانک رفاه کارگران واریز کنند. همچنین کد دستوری #۱۱۲* نیز برای دریافت کمک‌های مردمی فعال است.
 
به گزارش ایسنا و به نقل از جمعیت هلال احمر استان یزد، بدیهی است هرگونه اقدام پیشگیرانه‌ای بدون مشارکت آحاد مردم امکان پذیر نخواهد بود؛ بنابراین برای حفاظت از خود و خانواده باید از سلامت دیگران نیز حفاظت کنیم.
 
این پویش سراسری کمک می‌کند تا زنجیره‌های انتقال بیماری در بین مردمانی که استطاعت تهیه وسایل حفاظت فردی ندارند نیز، گسترده نشده و قابلیت انتقال آن به دیگران کمتر شود.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..