سنگ‌تمام یزدی‌ها در تقدیر از کادر پزشکی؛ کمک ۵ میلیاردی به تامین تجهیزات کادر درمانی

مردم یزد در اقدامی تحسین برانگیز، بیش از ۵ میلیارد ریال برای تامین تجهیزات مورد نیاز کادر درمانی بیماران کرونایی پرداخت کردند.

به گزارش یزدی نیوزبا شیوع ویروس کرونا، اخبار مختلفی در ارتباط با این بیماری، راهکارهای پیشگیری ومقابله با آن و بسیاری موارد دیگر در رسانه‌های رسمی و غیررسمی منتشر شد و دیری نپایید که این موضوع به بحث اصلی مردم در کشور تبدیل شد.

 
انتشار این موضوع سبب شد تا برخی سودجویان اقدام به احتکار ماسک و مواد ضدعفونی کرده تا بتوانند به چندین برابر قیمت در بازار عرضه کنند و خبرگزاری تسنیم هم در گزارش‌هایی به صورت مبسوط به این موضوع پرداخت.
 
کمبود این تجهیزات بهداشتی و درمانی موجی از نگرانی در بین مردم ایجاد کرد که با اقدامات صورت گرفته به ویژه توسط نیروی انتظامی، سربازان گمنام امام زمان(عج) و کشف انبارهای احتکاری، بخشی از این نگرانی کاهش یافته است.
 
با این وجود و از آنجا که بیماری کرونا میهمانی سرزده و با سرعت شیوع بالاست، نگرانی دیگری در جامعه به وجود آمد و آن کمبود و نیازهای کادر درمانی و بیمارستانی برای مقابله با این بیماری بود.
 
انتشار این خبر سبب شد که بسیاری از افراد ابراز همدردی کرده و افراد بسیار زیادی هم تصاویری از فعالیت پرستاران و پزشکان را منتشر و از آنها تشکر کردند و به ویژه پس از انتشار پوستر مرتبط با کادر درمانی در وب سایت رهبر معظم انقلاب، انتشار این گونه مطالب در شبکه‌های اجتماعی گسترش بسیار زیادی پیدا کرد.
 
با این وجود یکی از اقدامات بسیار خوبی که در این حوزه صورت گرفت، حرکت زیبای خانه فرهگ صدوقی در یزد و انتشار فراخوانی مبنی بر کمک به تامین تجهیزات برای بیمارستان‌ها و کادر درمانی مرتبط با بیماران کرونایی بود.
 
بلافاصله پس از انتشار این خبر، موج کمک‌های مردم یزد آغاز شد و در مدت زمان کوتاه چند روزه، مردم ولایتمدار و مومن یزد سنگ تمام گذاشتند و رقمی معادل پنج میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال برای این منظور پرداخت شد.
 
قطعا در بین اخبار منفی و ناراحت کننده زیادی که در طول روزهای گذشته از این بیماری منتشر شده، انتشار چنین خبرهایی از موج همدلی ملت ایران بسیار دلگرم کننده و امیدآفرین است.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..