رئیس کل دادگستری استان یزد:

حکم اخذ رشوه معاون یکی از مدیران استان یزد قطعی شد

رئیس کل دادگستری استان یزد از قطعیت حکم اخذ رشوه معاون یکی از مدیران استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزغلامعلی دهشیری اظهار داشت: در ادامه مبارزه بی امان قوه قضائیه با فساد و مفسد، حکم یکی از مدیران میانی یکی از دستگاه‌ها که به جرم ارتشاء و پولشویی دستگیر شده بود در دادگاه تجدید نظر استان قطعی شد.

 
وی افزود: هفت سال حبس تعزیری، ۵۰ ضربه شلاق، دو سال انفصال موقت از خدمات دولتی، پرداخت جزای نقدی ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال و پرداخت قیمت اموال اخذ شده به عنوان رشوه، محکومیت قطعی این مدیر متخلف است.
 
دهشیری یادآور شد: با گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر ارتشاء و پولشویی یکی از مدیران میانی در یکی از دستگاه‌ها، مراتب جهت تحقیق و بررسی در دستور کار قرار گرفت و پس از مدت‌ها مراقبت سرانجام متهم حین ارتکاب جرم دستگیر و بازداشت شد.
 
رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به ادعای متهم در دادگاه، مبنی بر دریافت هدیه در قبال کار انجام شده، تصریح کرد: عنوان اتهامی با تغییر نام رشوه به هدیه تغییر نمی‌کند و افراد نمی‌توانند به صِرف این ادعا که هدیه دریافت کرده‌اند از مسئولیت شانه خالی کنند و باید بدانند آیا اگر در این موقعیت شغلی بودند در معرض پیشنهاد چنین هدیه‌ای قرار می‌گرفتند؟
 
وی تأکید کرد: عرصه نظام مقدس جمهوری اسلامی، عرصه خدمت به مردم است و اگر کسی بخواهد با هر دلیل و توجیهی از موقعیت خود سو استفاده کند، به طور قطع دچار خسران شده و دیر و یا زود مورد مؤاخذه و در چنگال عدالت قرار می‌گیرد.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..