قدردانی مسئولان یزد از انعکاس حماسه انتخاباتی از سوی صداوسیما

برخی از مسئولان استان یزد، فعالیت صداوسیمای مرکز یزد را در انعکاس حماسه انتخاباتی پررنگ عنوان کردند.

به گزارش یزدی نیوز نماینده ولی فقیه در استان با قدردانی از حضور مردم در این عرصه سرنوشت ساز از تلاش دست اندرکان و مجریان انتخابات نیز تشکر کرد و تلاش‌های صدا و سیما را در انعکاس این انتخابات ستود

آیت الله ناصری افزود: با وجود همه توطئه‌های دشمن برای ناامید کردن مردم و کمرنگ کردن حضور آنان در انتخابات، مردم ما با اعتقاد و شعور بالایی که دارند، در این انتخابات شرکت کردند.
وی اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز یزد از همان ابتدا تاکنون برنامه‌های منظم و بجایی برای تشویق و ترغیب مردم و انعکاس انتخابات داشت که جای تشکر و قدردانی دارد.
استاندار هم با تقدیر از حضور مردم، تلاش‌های صدا و سیما را شایسته تقدیر دانست و گفت: شاهد عملکرد بسیار خوب صدا و سیما در انعکاس رویداد‌های مرتبط با انتخابات و تشویق و ترغیب مردم بودیم.
طالبی افزود: در شهرستان‌ها نیز کار‌های جدیدی از صدا و سیما انجام شد و همه مردم احساس کردند در برنامه‌های صدا و سیما جایگاه دارند.
رئیس هیات نظارت بر انتخابات نیز از همه مسئولان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات و حضور مردم در این عرصه مهم تشکر کرد و گفت: صداوسیما در این ایام برنامه‌های خوبی برای تشویق و ترغیب مردم در انتخابات داشت که جای تشکر و قدر دانی دارد
حجت الاسلام محمدی افزود: مهمتر اینست کسانی که رای آورده اند باید با دلسوزی و دقت، پیگیر مطالبات مردم باشند.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..