توزیع ماسک با قیمت مصوب در یزد

رئیس کمیسیون بازرسی اتحادیه صنف تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی یزد گفت: طی دو روز آینده به اندازه نیاز و با قیمت مصوب نسبت به توزیع ماسک و دیگر اقلام بهداشتی در استان اقدام می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزدکتر «سید محمدرضا آقایی میبدی» با بیان این‌که شیوع ویروس کرونا در استان یزد بحرانی نشده است، اظهار کرد: رعایت بهداشت فردی، شستشوی مکرر دست و صورت با صابون و پرهیز از روبوسی و دست دادن از جمله راهکارهای موثر برای جلوگیری از شیوع این ویروس نوظهور است.

 
وی با اشاره به کمبود یک سری اقلام ضدعفونی کننده، مواد بهداشتی و ماسک در سطح استان یزد، افزود: طبق هماهنگی‌های انجام شده با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مقرر شد طی دو روز آینده به اندازه نیاز و با قیمت مصوب نسبت به توزیع ماسک و دیگر اقلام بهداشتی اقدام می‌شود.
 
رئیس کمیسیون بازرسی اتحادیه صنف تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی یزد، در ادامه با بیان این‌ که اقدامات لازم در خصوص مقابله با شیوع کرونا در دستور کار مدیریت استان قرار گرفته است، گفت: تشکیل تیم‌های بازرسی به منظور برخورد با هرگونه گرانفروشی و تخلف بهداشتی از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار است.
 
آقایی میبدی در پایان ضمن معرفی تلفن ۱۲۴ برای گزارش هرگونه تخلف بهداشتی و گرانفروشی، خاطرنشان کرد: رعایت موارد بهداشتی از جمله مهمترین راهکار برای تأمین سلامت عمومی جامعه است.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..