رئیس ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا:

نمونه مثبتی از ابتلا به ویروس کرونا در استان یزد مشاهده نشده است

ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و با حضور اعضاء در محل دفتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز"احمد ترحمی" ‌معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار در این نشست با اشاره به مشاهده شدن نمونه های مثبت ابتلا به ویروس کرونا در برخی شهرهای کشور، گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ نمونه مثبتی از ابتلا به ویروس کرونا در استان یزد مشاهده نشده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه مردم عزیز استان ضمن رعایت نکات بهداشتی، نگرانی در این رابطه نداشته باشند، افزود: کوچک ترین اخبار مربوط به بیماری کرونا در استان یزد به صورت دقیق و در اسرع وقت به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.
وی با بین اینکه همه تمهیدات لازم برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان یزد اندیشیده شده است، بر تامین ماسک و مواد ضدعفونی لازم در داروخانه های استان در اسرع وقت تاکید کرد.
ترحمی با انتقاد از طرح برخی شایعات در خصوص ابتلای افراد به ویروس کرونا در استان، اظهار کرد: با توجه به حساسیت جامعه به این موضوع لازم است رسانه ها به ویژه فعالان فضای مجازی دقت لازم را در انعکاس اخبار مربوط به بیماری کرونا داشته باشند و اخبار را تنها از طریق ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا پیگیری کنند.
‌معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان سخنان خود با اشاره به تصمیم ستاد مبنی بر تعطیلی مهدکودکها، پیش دبستانی‌ها، مدارس، کلاسهای آموزشی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، موسسات آموزشی و مراکز روزانه توانبخشی و کتابخانه‌های عمومی تا پایان هفته جاری، آن را اقدامی پیشگیرانه و احتیاطی عنوان و خاطرنشان کرد: در صورت همراهی مردم عزیز، امیدواریم وضعیت بیماری کرونا در سطح استان کنترل شده باقی بماند.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..