تأمین بسته‌های عیدانه برای نیازمندان با مشارکت نیکوکاران یزدی

مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: این نهاد در جشن نیکوکاری امسال در نظر دارد در کنار کمک‌های غیر نقدی، نسبت به تأمین بسته‌های حمایتی عیدانه (نقدی) با مشارکت مردم نیکوکار استان و توزیع در بین خانوار تحت حمایت اقدام کند.

به گزارش یزدی نیوز«محمد شجاعان» با بیان این که رویداد ملّی جشن نیکوکاری در سال‌جاری طی روزهای۱۴ ، ۱۵ و ۱۶ اسفندماه با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» برگزار می‌شود، افزود: این نهاد در جشن نیکوکاری امسال در نظر دارد در کنار کمک‌های غیر نقدی، نسبت به تأمین بسته‌های حمایتی عیدانه (نقدی) با مشارکت مردم نیکوکار استان و توزیع در بین خانوار تحت حمایت اقدام کند.

 
وی افزود: جشن نیکوکاری هرساله در آستانه سال نو باهدف گسترش فرهنگ نوع‌دوستی و همدلی در بین آحاد جامعه و تأمین مایحتاج شب عید ایتام و نیازمندان برگزار می‌شود.
 
مدیر کل کمیته امداد استان ادامه داد: در جشن نیکوکاری امسال نیز همانند سال‌های گذشته سیاست کمیته امداد مبنی بر کاهش پایگاه‌ها با رویکرد کاهش هزینه‌ها و اثربخشی بیشتر است.
 
وی با اشاره به تلاش، تعامل و ارتباط این نهاد با مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، خیران، اصناف و ظرفیت‌های بومی و محلی برای اجرای هرچه باشکوه‌تر جشن نیکوکاری گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، جشن نیکوکاری هم‌زمان با سراسر کشور روز چهارشنبه ۱۴ اسفندماه در سطح مدارس، پنجشنبه ۱۵ اسفندماه در پایگاه‌های اصلی کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و روز جمعه ۱۶ اسفندماه در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.
 
شجاعان در مورد کیفی سازی کمک‌های غیر نقدی بر اساس نیاز خانوار تحت حمایت بیان کرد: کمک‌های غیر نقدی اهدایی طبق نیازسنجی انجام‌شده توسط مراکز نیکوکاری محله در بین نیازمندان و جامعه هدف تحت حمایت این نهاد توزیع می‌شود.
 
این مسئول تصریح کرد: کد دستوری (ussd) #۱*۸۸۷۷* تلفن همراه و همچنین درگاه اینترنتی emdad.ir برای پرداخت کمک‌های نقدی به جشن نیکوکاری در نظر گرفته‌ شده است.
 
  به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، مردم نیکوکار این استان در جشن نیکوکاری سال گذشته شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..