آزادی ۱۶ زندانی جرائم غیر عمد در یزد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ زندانی جرائم غیرعمد استان با بهره گیری از ظرفیت موقوفات و مراکز افق امامزادگان به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش یزدی نیوز حجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۶ زندانی جرائم غیرعمد استان با پرداخت دو میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال از محل درآمد موقوفات و مراکز افق امامزادگان از زندان آزاد شدند.آزادی ۱۶ زندانی جرائم غیر عمد در یزد

وی با بیان اینکه آزادی زندانیان در دو مرحله انجام شده است، افزود: در مرحله نخست ۱۲ زندانی با پرداخت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و در مرحله دوم چهار زندانی با پرداخت ۹۴۰ میلیون ریال آزاد شدند.
حجت الاسلام زاع زاده با اشاره به آسیب های حضور نداشتن سرپرست خانوار ادامه داد: این اقدام به منظور حمایت از خانواده‌های زندانیان متاهل، فاقد جرائم و فساد‌های اخلاقی، اعتیاد و زندانیانی که مرتکب جرائم غیرعمد مالی شده اند، صورت می‌گیرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۸۴۳ میلیون ریال به ۹۴۳ بیمار بی بضاعت و کم بضاعت استان یزد برای تامین دارو، درمان و بستری در قالب اجرای طرح مهر تندرستی پرداخت شده است.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..